آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

سفر دو روزه به تهران و دیدن دوستانم

9 تیر با ماشین خودمون رفتیم تهران چون بابایی سامسونگ کاری داشت از منم خواست تا باهاش برم تا تنها نره منم بعد کلی تفکر تصمیم گرفتم برم  هم برا خرید هم برای دیدن دوست جونام . و شما موندی پیش مامان نجیب و خدا میدونه که چجوری ازت جدا شدم هی چشمام پر میشد و هی به خودم دلداری میدادم  شما رو اول به خدا بعد به مورد اعتمادترین کسم سپردمو رفتیمممممممم. بعد 8 ساعت رسیدیم تهران اول هتلمونو پیدا کردیدم خیلی هتله خوشگلی بود بعد رفتیم فست فود پیدا کنیم اونقدر وسواس نشون دادیم تا ساعت 12 شد اخرش یه جایی رو رضایت دادیم و شام خوردیمو برگشتیم هتل. دوشنبه 10 تیر بعد اینکه صبحانه رو تو هتل خوردیم بابایی رفت دنبال کاراش و من رفتم 7تیر برا ...
20 تير 1392

تشریف بردیم 21 ماهگی

بعضی از دوستان حاشیه ساز من میگن بچه باید 21 رو تموم کنه تا بشه 21 ماهه مخصوصا ننه بنیتا و ننه پندار ولی من دوست دارم همون اولین روزی که 21 رو شروع میکنی بگم 21 ماهته حداقل این یه حقو دارم تو زندگی بابایمان از راه ابریشم امد و پروازشو 6 روز جلو انداخت تا زود برگرده امد با کوله باری از سوغاتی سوغاتیهایی که آموختنمان  دوست بداریم چشم به راه بودن را  سوغاتیهایی که 70 درصد سایزشون کوچیه برا طفل یکساله اخه من اینو کجای دلم بذارم  این بار اولش نیست آااا هر بار همین کارو میکنه میگم مگه تو سایز بچتو نمیدونی میگه:10 روزه  ندیده بودمش میگم عوضش 2 ساله که میبینیش تازههههه هر چی تو بازار دیده با wechat  برام عکسشو فر...